30
dni na zwrot
0
wysyłka gratis
24 h
dostawa
50
na pierwsze zakupy
Wymiany, zwroty, reklamacje

Jak dokonać zwrotu?

paczkomat
Produkty możesz odesłać do naszego e-sklepu w ciągu 30 dni, postępując według
poniższych wskazówek.

1. Wypełnij formularz

pobierz poniższy dokument:

2. Spakuj

Zapakuj produkty do zwrotu. Dołącz wypełniony formularz oraz paragon.

3. Odeślij

Paczkę wyślij na adres:

Volcano Online Shop, ul. Szosa Gdańska 22, 86-031 Osielsko

4. Zwrot / wymiana

W ciągu 14 dni od otrzymania paczki zwrócimy pieniądze lub wymienimy produkt.

Wymiany

 

Klient ma prawo wymienić dany produkt na inny rozmiar lub model w ciągu 30 dni od otrzymania przesyłki.
Wraz z towarem należy odesłać paragon oraz wydrukowane i wypełnione w części dotyczącej wymiany "Oświadczenie o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość" (link z dokumentem do probrania na dole strony).

 

Koszty wysyłki zwracanego produktu do sklepu ponosi Klient. Koszty ponownej wysyłki do Klienta ponosi sklep VOLCANO.

 

 

Zwroty

Zgodnie z ustawą z dnia 02.03.2000r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny, oraz z ustawą z dnia 30 maja 2014r. o prawach konsumenta, każdy Klient ma prawo dokonać zwrotu zakupionej rzeczy w Internecie, w terminie 30 dni, liczonym od dnia następnego od dnia otrzymania przesyłki.
Aby dokonać zwrotu prosimy o wypełnienie i załączenie do zwracanego towaru, formularza: „Oświadczenie o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość” (link z dokumentem do pobrania znajduje się na dole strony). Formularz powinien być wypełniony starannie z uwzględnieniem wszystkich niezbędnych rubryk.

W szczególności bardzo prosimy o uzupełnienie:

 

- Nr Zamówienia
- Imię i Nazwisko Kupującego
- Nazwa Produktu
- Cena
- Nazwa Banku
- Nr Rachunku Bankowego

Dokładne wypełnienie formularza pozwoli nam na szybkie i sprawne załatwienie zwrotu.
Zwracany produkt powinien być zapakowany w taki sposób, aby nie uległ uszkodzeniu podczas transportu, nie może być pozbawiony metek producenta. Do przesyłki prosimy o dołączenie dowodu zakupu. Tak przygotowany produkt powinien zostać wysłany na nasz adres tj.:


VCO S.A.
ul. Szosa Gdańska 22
86-031 Osielsko
Z dopiskiem „Zwrot e-sklep”

 

Kupujący pokrywa koszty bezpośrednie zwrotu towarów. Wszystkie towary oferowane na stronie Shop.volcano.pl, ze względu na ich charakter, mogą zostać zwrócone drogą pocztową, paczką, listem poleconym lub przez firmę kurierską. Koszt odesłania, kupujący może swobodnie określić na podstawie cennika usług krajowych Poczty Polskiej S.A. jeszcze przed zawarciem umowy na odległość. Cennik jest dostępny na stronie Poczty Polskiej S.A. pod adresem cennik.poczta-polska.pl.

 

Zwrotu wartości zamówienia dokonamy w ciągu 30 dni po otrzymaniu i rozpatrzeniu zwrotu. Przesyłki wysłane za pobraniem nie są przyjmowane.

 

Wszelkie pytania odnoścnie zwrotów, można kierować na adres: shop@volcano.pl

Reklamacje

Każdy towar sprzedany w sklepie objęty jest określoną czasowo gwarancją, zgodnie z ustawą.
Gdy towar który dotarł w przesyłce jest niezgodny z umową zakupu, można go reklamować. W celu dokonania reklamacji prosimy o pobranie i wydrukowanie formularza: „Formularz reklamacyjny”.
Niezbędnym elementem złożenia reklamacji jest poprawne wypełnienie wszystkich wymaganych pól formularza, ułatwi to nam rozpatrzenie reklamacji i przyspieszy cały proces.

Poprawnie powinny być wypełnione następujące pola:


- Dane Klienta
- Dane reklamowanego produktu
- Opis wady/uszkodzenia
- Data złożenia reklamacji
- Data wykrycia wady
- Okoliczność stwierdzenia wady
- Oczekiwane formy rozpatrzenia reklamacji

- Numer telefonu

- Adres e-mail

 

Reklamowany towar, powinien zostać zapakowany i przesłany na nasz adres:

 

VCO S.A.
ul. Szosa Gdańska 22
86-031 Osielsko
Z dopiskiem „Reklamacja e-sklep”

 

Reklamacja zostanie rozpatrzona w terminie do 30 dni od dnia otrzymania przesyłki. W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji towar uszkodzony zostanie:
- naprawiony, lub
- wymieniony na pełnowartościowy, bądź
- zostanie obniżona jego cena

- jeżeli powyzsze nie będzie możliwe,bądź wada będzie znacząca, zwrócimy równowartość ceny produktu.

W przypadku, gdy dokonywany jest zwrot wartości za wszystkie towary wchodzące w skład danego zamówienia, VCO S.A. zwróci Klientowi również koszty wysyłki towaru ze sklepu do Klienta, jeżeli Klient był nimi obciążony i zostały one uiszczone przy zamówieniu. W przypadku nie uwzględnienia reklamacji, towar zostanie odesłany do Klienta wraz z informacją o niezasadności reklamacji.

Z przyczyn technicznych nie mamy możliwości przyjmowania przesyłek wysyłanych do nas za pobraniem.

 

Wszelkie sprawy związane z reklamacjami prosimy przesyłać na adres: shop@volcano.pl
 

Live Chat
Konsultant
online
Dostępny Dostępny