30
dni na zwrot
0
wysyłka gratis
24 h
dostawa
50
na pierwsze zakupy

FAQ

 

 

1. Jaki jest koszt wysyłki?


Koszt wysyłki uzależniony jest od wybranego sposobu płatności.
Gdy wybierzesz płatność „z góry” – dokonasz przelewu, szybkiego przelewu lub płatności kartą – wtedy koszt przesyłki to jedyne 14,90 PLN (z VAT)
Jeżeli zdecydujesz się na płatność za pobraniem, czyli zapłacisz za przesyłkę kurierowi, przy odbiorze towaru, to koszt wynosi 19,90 PLN (z VAT)
Przy płatności za pobraniem pamiętaj abyś mieć przygotowane pieniądze w gotówce, najlepiej odliczoną kwotę. Kurierzy nie zawsze posiadają na tyle drobnych aby wydać Ci z dużych nominałów.

Pamiętaj, że wszystkie zamówienia, przekraczające 200,00 PLN, wysyłamy do Ciebie na nasz koszt!!

 

2. Jakie są formy płatności?


W sklepie udostępniliśmy szeroki wachlarz możliwości płatniczych.
Formę płatności możesz wybrać taką jaka jest dla Ciebie najwygodniejsza i najlepsza.
Do wyboru masz:
- płatność zwykłym przelewem – po zamówieniu produktów, dokonujesz płatności na wskazane przez nas konto, w tytule przelewu podając numer zamówienia. Paczkę wysyłamy do Ciebie niezwłocznie po zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie.
- szybki przelew – w przypadku gdy wybierzesz szybki przelew, okno Twojej przeglądarki zostanie przekierowane do serwisu PayU. W oknie przeglądarki pojawią Ci się loga większości banków. Wybierz swój bank. Klikając na odpowiednie logo, otworzy się strona Twojego banku. Po zalogowaniu do banku, udostępniona Ci będzie tylko możliwość dokonania przelew za zakupiony towar. Po dokonaniu wszystkich czynności i wylogowaniu się ze strony baku, okno przeglądarki wróci do sklepu.
Opcja szybkich przelewów pozwala na bezpieczne i szybkie dokonanie płatności. Informacja o Twojej płatności wpływa do nas w przeciągu kilku godzin. Serwis PayU natomiast gwarantuje bezpieczeństwo
- płatność kratą – odbywa się poprzez Serwis PayU, który gwarantuje bezpieczeństwo transakcji. Po wyborze opcji płatności kartą okno Twojej przeglądarki zostanie przekierowane na szyfrowaną stronę Serwisu PayU. Tam postępuj zgodnie z wyświetlanymi instrukcjami. Twoje zamówienie wysyłamy po otrzymaniu potwierdzenia dokonania płatności.
- płatność za pobraniem – wybierając tą opcję, decydujesz się na dokonanie zapłaty przy odbiorze. Po złożeniu zamówienia w sklepie i wyborze płatności za pobraniem, bezzwłocznie przygotowujemy i wysyłamy paczkę do Ciebie. Opłatę za Twoje zamówienie pobiera kurier który przywiezie Ci przesyłkę. Pamiętaj aby mieć przygotowaną odliczona kwotę, kurierzy nie zawsze mogą mieć wydać resztę z dużych nominałów.

 

3. Jak szybko wysyłacie towar?


Twoje zakupy realizujemy w ciągu 3 dni roboczych od momentu złożenia zamówienia lub wpływu należności za produkty na konto naszego sklepu. Kurier powinien dotrzeć do Ciebie z przesyłką, następnego dnia roboczego po nadaniu przesyłki.
Całkowity czas w jakim przesyłka powinna dotrzeć do Ciebie to maksymalnie 5 dni roboczych.

 

4. Co to jest dostawa 24h?


Dostawę 24h realizujemy w momencie gdy Twoje zamówienie wpłynęło do nas, w dzień roboczy, do godziny 13.00, i mamy potwierdzone dokonanie zapłaty (z PayU lub płatność za pobraniem). Towar wychodzi do Ciebie jeszcze tego samego dnia z przewidywaną data dostawy na kolejny dzień roboczy.

Przykład: Zamówienie, za pobraniem złożone w środę przed godziną 13.00. Wysyłane jest tego samego dnia, z dostawą przewidzianą na czwartek.
.


5. Czy wystawiamy fakturę VAT?


Oczywiście na Twoje życzenie wystawiamy fakturę VAT.
Aby otrzymać fakturę VAT za zakupiony towar, potrzebne jest wypełnienie odpowiednich danych. Pola potrzebne do wypełnienia znajdziesz w „Koszu” w zakładce „Dane do wysyłki”. W momencie gdy zaznaczysz opcję „chcę otrzymać Fakturę VAT” i poprawnie wypełnisz wszystkie pola, faktura zostanie załączona do Twojego zamówienia.


6. Czy można dokonać zwrotu zakupionych rzeczy?


Jak najbardziej przysługuje Ci zwrot zakupionego towaru. Zwrot powinien być dokonany w terminie 10 dni od daty dostarczenia przesyłki.
Aby dokonać zwrotu pobierz z działu „Wymiana, zwroty reklamacje” pobierz i wydrukuj formularz „Oświadczenie o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość”. Wypełnij go szczegółowo. Szczególną uwagę zwróć na rubryki:
- Nr Zamówienia,
- Imię i Nazwisko Kupującego,
- Nazwa Produktu
- Cena,
- Oczekiwane Działania,
- Powód Zwrotu,
- Nazwa Banku,
- Nr Rachunku Bankowego,

Dokładne wypełnienie formularza pozwoli nam na szybkie i sprawne załatwienie Twojego zwrotu.
Zwracany produkt zapakuj w taki sposób, aby nie uległ uszkodzeniu podczas transportu, nie był pozbawiony metek producenta. Do przesyłki dołącz również dowód zakupu, całość wyślij na nasz adres. Zwrotu wartości zamówienia dokonamy niezwłocznie po otrzymaniu i rozpatrzeniu zwrotu.
Pamiętaj nie wysyłaj przesyłki za pobraniem, takie przesyłki nie są u nas przyjmowane.


7. Chcę dokonać reklamacji towaru?


Gdy towar który do Ciebie dotarł jest niezgodny z umową zakupu możesz go reklamować. Po pierwsze wejdź do działu „Wymiana, zwroty reklamacje” pobierz i wydrukuj formularz „Formularz reklamacyjny”. Wypełnij wszystkie wymagane pola, ułatwi to nam rozpatrzenie reklamacji. Przede wszystkim wypełnij:
- Dane Klienta,
- Dane reklamowanego produktu,
- Opis wady/uszkodzenia

Nie zapomnij wpisać dat: złożenia reklamacji i wykrycia wady, okoliczności stwierdzenia wady, oraz oczekiwanej formy rozpatrzenia reklamacji.
Zapakuj reklamowany towar i prześlij go na nasz adres. W ciągu max. 14 dni rozpatrzymy Twoją reklamację i poinformujemy Cię o decyzji. W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji towar uszkodzony zostanie naprawiony lub wymieniony na pełnowartościowy – jeżeli nie będzie to możliwe zwrócimy równowartość ceny produktu.
Nie wysyłaj przesyłki „za pobraniem” nie jesteśmy w stanie przyjąć takiej przesyłki.

 

8. Jak użyć kodu rabatowego?


Jak użyć kodu rabatowego

Live Chat
Konsultant
online
Dostępny Dostępny